3011 utenti online

Zwroty

Do you have to return an article purchased on LF’s Webshop? Here’s how to return the items and to get refunded: terms and conditions, timing and shipping costs

Wszystkie przypadki spowodowane pomyłką ze strony L.F. (niewłaściwe pakowanie, błędy w katalogach i/lub pomyłki w cenniku, pomyłki w procesie przygotowania zamówienia) zgodnie z osiągniętym porozumieniem towary będą kredytowane i/lub dosłane do Klienta.

W przypadku błędów po stronie Klienta – ewentualne roszczenia zwrotne mogą być przyjęte jedynie po rozpatrzeniu I akceptacji przez L.F. Jest to możliwe w przypadku:
- L.F. otrzyma oświadczenie Klienta nie później niż 8 dni od daty dostawy.
- Zwrot dotyczy towaru stale dostępnego w ofercie sprzedaży L.F.( dlatego nie dotyczy to towarów nie dostępnych na stałe w katalogach)
- Wartość zwracanego towaru jest nie mniejsza niż 100 Euro (bez podatku VAT)

Jeśli powyższe wymagania są spełnione, a zwrot jest podstawny, wartość towarów pomniejsza się  o 30% od ceny sprzedaży. Opłaty za przesyłkę do L. F. obciążają Klienta.
W każdym przypadku, L. F. zastrzega sobie prawo do znalezienia porozumienia i znalezienia możliwych rozwiązań, co należy traktować jako alternatywę do refundacji.

W przypadku wystąpienia defektów w ramach gwarancji, prosimy o przygotowanie I przesłanie zgłoszenia defektu do L.F. w ciągu ośmiu dni od otrzymania towaru. Dotyczy to sytuacji wobec większości naszych dostawców, którzy pracują zgodnie z systemem kontroli jakości ISO 9001, chociaż nie można ich wykluczyć.

UWAGA: podzespoły elektryczne i elektroniczne muszą być dokładnie sprawdzone przed pierwszą instalacją, ponieważ producenci nie przyjmują ich zwrów, nawet na zasadach gwarancji, o ile były one zainstalowane w urządzeniach. Prosimy o dokładne sprawdzenie powyższych elementów przed ich montażem w urządzeniach. Ponadto należy pamiętać, że te szczególne produkty wymagają odpowiednich warunków przechowywania i magazynowania.

N.I.R (Numer Identyfikacyjny Zwrotu)
Po akceptacji zwrotu przez L.F. nadany zostanie dla każdego towaru: N.I.R – (Numer Identyfikacji Zwrotu). Żaden towar bez tego numeru nie może być zwrócony.

W przypadku każdego zwrotu prosimy Klientów o postępowanie zgodnie z procedurą jak poniżej:
-    Prosimy o kontakt z lokalnym Przedstawicielem lub Oddziałem L.F. w celu zgłoszenia i wyjaśnienia zaistniałego problemu. Prosimy o przesłanie zgłoszenia z podaniem: numeru i daty listu przewozowego z L.F., numerów katalogowego i seryjnego widocznego na opakowaniu lub na produkcie.
-    Jeżeli zwrot będzie unzany, otrzymacie Państwo numer N.I.R, który należy umieścić na dokumentach przesyłki zwrotnej.

Zgodnie z obowiązującą w L.F .certyfikacją  ISO 9001: numer N.I.R jest absolutnie konieczny aby uruchomić procedurę zwrotu - od zgłoszenia do jej rozliczenia- pozwala to na przeprowadzenie procesu zwrotu bez zbędnych opóźnień. W związku z powyższym prosimy zawsze posługiwać się nadanym numerem N.I.R w przypadku wszelkiej korespondencj dotyczącej danego zwrotu.

Pliki cookies pomagają nam w dostarczaniu usług. Kożystając z naszych usług, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Info